RESTAURAČNÍ ŘÁD PIZZERIE A RESTAURACE [PIZZERIE U ANITY]


  1. Úvodní ustanovení
    • Tento řád stanovuje pravidla chování a služby pro zákazníky pizzerie [Pizzerie u Anity], jejíž provozovatelem je [Josef Regent, IČO 43877656, Větrná 133, Neratovice, 277 11].
    • Návštěvníci jsou povinni dodržovat tento řád, aby se zajistila bezpečnost, pohodlí a příjemná atmosféra pro všechny.
  2. Provozní doba
    • Pizzerie je otevřena každý den od [16:00] do [21:30].
    • Restaurace je otevřena od [16:00] do [22:00] a v pátek a sobotu do [23:00]
    • V případě změn provozní doby budou zákazníci informováni prostřednictvím oznámení na webových stránkách nebo sociálních sítích pizzerie.
  3. Rezervace
    • Rezervace jsou možné pouze telefonicky nebo osobně.
    • Rezervace je považována za závaznou po potvrzení ze strany pizzerie.
    • V případě zrušení rezervace prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali co nejdříve.
    • Pokud zákazník nedorazí ve smluveném čase rezervace a neoznámí její zrušení, bude rezervace automaticky zrušena po 20 minutách od smluveného času.
  4. Obsluha a objednávání
    • Obsluha zákazníkům poskytne jídelní a nápojový lístek a zodpoví případné dotazy týkající se nabídky; zákazníci mohou případně využít také QR kódy umístěné na stolech restaurace.
    • Objednávky se přijímají osobně u stolu nebo u pultu.
    • Zákazníci jsou povinni objednat si pouze z nabídky pizzerie, externí potraviny a nápoje nejsou povoleny.
  5. Platba
    • Platbu lze provést na pizzerii pouze v hotovosti a na restauraci jak v hotovosti, tak i platební kartou na terminálu.
    • Platba by měla být provedena při předání objednávky nebo po konzumaci na místě.
    • V případě jakéhokoli problému s platbou se prosím obraťte na obsluhu.
  6. Hygienické zásady
    • Pizzerie dodržuje veškeré hygienické normy a předpisy.
    • Prosíme zákazníky, aby dbali na čistotu svého okolí a dodržovali hygienická pravidla (mytí rukou, správné používání toalet atd.).
    • Domácí mazlíčci jsou povoleni pouze v souladu s hygienickými normami a po předchozí domluvě.
  1. Reklamace
    • Pokud nejste spokojeni s kvalitou jídla či službami, prosíme, obraťte se na obsluhu nebo provozovatele pizzerie. Reklamace bude řešena v souladu s právními předpisy a našimi zásadami.
    • Reklamace je třeba podat neprodleně po obdržení jídla nebo po zjištění problému.
  2. Chování v prostorách pizzerie
    • Zákazníci jsou povinni chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům a personálu pizzerie.
    • Jakékoli hrubé, agresivní nebo nevhodné chování nebude tolerováno a může vést k okamžitému vykázání z provozovny.
    • Pizzerie si vyhrazuje právo odmítnout vstup nebo obsluhu osobám pod vlivem alkoholu či drog, nebo těm, kteří porušují pravidla chování.
  3. Výdej jídla
    • Výdej jídla s sebou je dostupný pouze na provozovně restaurace nebo u výdejního okénka pizzerie.
  4. Závěrečná ustanovení
  • Tento restaurační řád je platný od [10.9.2025].

Pizzerie si vyhrazuje právo na změny a doplnění tohoto řádu, přičemž zákazníci budou o těchto změnách včas informováni.