RESTAURAČNÍ ŘÁD PIZZERIE A RESTAURACE [PIZZERIE U ANITY]
- Úvodní ustanovení
- Tento řád stanovuje pravidla chování a služby pro zákazníky pizzerie [Pizzerie u Anity], jejíž provozovatelem je [Josef Regent, IČO 43877656, Větrná 133, Neratovice, 277 11].
- Návštěvníci jsou povinni dodržovat tento řád, aby se zajistila bezpečnost, pohodlí a příjemná atmosféra pro všechny.
- Provozní doba
- Pizzerie je otevřena každý den od [16:00] do [21:30].
- Restaurace je otevřena od [16:00] do [22:00] a v pátek a sobotu do [23:00]
- V případě změn provozní doby budou zákazníci informováni prostřednictvím oznámení na webových stránkách nebo sociálních sítích pizzerie.
- Rezervace
- Rezervace jsou možné pouze telefonicky nebo osobně.
- Rezervace je považována za závaznou po potvrzení ze strany pizzerie.
- V případě zrušení rezervace prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali co nejdříve.
- Pokud zákazník nedorazí ve smluveném čase rezervace a neoznámí její zrušení, bude rezervace automaticky zrušena po 20 minutách od smluveného času.
- Obsluha a objednávání
- Obsluha zákazníkům poskytne jídelní a nápojový lístek a zodpoví případné dotazy týkající se nabídky; zákazníci mohou případně využít také QR kódy umístěné na stolech restaurace.
- Objednávky se přijímají osobně u stolu nebo u pultu.
- Zákazníci jsou povinni objednat si pouze z nabídky pizzerie, externí potraviny a nápoje nejsou povoleny.
- Platba
- Platbu lze provést na pizzerii pouze v hotovosti a na restauraci jak v hotovosti, tak i platební kartou na terminálu.
- Platba by měla být provedena při předání objednávky nebo po konzumaci na místě.
- V případě jakéhokoli problému s platbou se prosím obraťte na obsluhu.
- Hygienické zásady
- Pizzerie dodržuje veškeré hygienické normy a předpisy.
- Prosíme zákazníky, aby dbali na čistotu svého okolí a dodržovali hygienická pravidla (mytí rukou, správné používání toalet atd.).
- Domácí mazlíčci jsou povoleni pouze v souladu s hygienickými normami a po předchozí domluvě.
- Reklamace
- Pokud nejste spokojeni s kvalitou jídla či službami, prosíme, obraťte se na obsluhu nebo provozovatele pizzerie. Reklamace bude řešena v souladu s právními předpisy a našimi zásadami.
- Reklamace je třeba podat neprodleně po obdržení jídla nebo po zjištění problému.
- Chování v prostorách pizzerie
- Zákazníci jsou povinni chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům a personálu pizzerie.
- Jakékoli hrubé, agresivní nebo nevhodné chování nebude tolerováno a může vést k okamžitému vykázání z provozovny.
- Pizzerie si vyhrazuje právo odmítnout vstup nebo obsluhu osobám pod vlivem alkoholu či drog, nebo těm, kteří porušují pravidla chování.
- Výdej jídla
- Výdej jídla s sebou je dostupný pouze na provozovně restaurace nebo u výdejního okénka pizzerie.
- Závěrečná ustanovení
- Tento restaurační řád je platný od [10.9.2025].
Pizzerie si vyhrazuje právo na změny a doplnění tohoto řádu, přičemž zákazníci budou o těchto změnách včas informováni.